Filizvedattoprak Doğum yapalı 2 ay oldu hala arada bir kanama görüyorum bugün ilk defa ağrıda hissettim normalmidir acaba
Nrglsarica Benimde 40m çıkmak üzere normalde kanamam sarıya dönmüştü bugün kahveye dönmüş gibi gördüm sanırım normal