Burda bebeğim şu mamayı beğenmedi felan yazılarını okuyunca garip gelmişti yani başka bir nedenden içmediğini felan düşünmüştüm ama başıma gelince gerçektende beğenmediklerini anladım 🤧
Bebeğim smayı içmedi 2 numaraya geçince , evolviayı içmedi bebelac içti ama nutricare olanı alınca içmedi , onu içmeyince nuticare olmayanını yaptım hemen içti (şimdi yenisi nutricare olanmış ve ski olanı üretmiyorlar sanırım çok bilgim yok ama bulamıyoruz )
Bebelac gold da bebeğimin beslenmesi düzene girdi doyurucu gerçekten çünkü sma içiyorken saat başı içerdi ağlardı
Ve sma içerken her içtikten sonra kusardı bebelacda yaşamadım kusma hiç
Ama bebelactada bebeğim hep ishal
Değiştirmem lazım ve zaten nutricare i içmediği için başka mamaya geçmem lazım
Güzel anneler evet biliyorum her bebek farklı biri bebelac severken biri evolvia sevebilir ama böyle beğenmeyen bebişler hangi mamayı sevdiler en azından çoğunluğa göre denicem bir sürü mama boşa gidiyor buradada verilmiyormuş artık
Pekmez döküp içirmeyi denedim içmedi
Cicibebe koydum içmedi
Aç bıraktım içmedi
Ne yapacağımı şaşırdım valla bana mama önerin lütfen 🤧🤧