Merhabalar
seftali armut ve mürdüm eriği aldım biraz bugün buzluğa atayım dedim ara ara cıkarır veririm pazarlık yapamadığımda veya kışın verebilmek adına . Nasıl saklayabilirim sizler nasıl yapıyosunuz ?
Bir yakınım süt saklama poşetlerinde saklayıp buzluğa attığını söyledi aklıma yattı benimde