Merhaba kızlar kardeşimin çocuğu mamayla besleniyor. Bebek biraz rahatsız. Beslenmesinde sorunlar var. Mamasını annnesi iciremediği zman döküyor yani mama hep ziyan oluyor…
Ben hep anne sütüyle besledim çocuklarımı o yüzden mama konusunda pek bilgim yok.
Sorum şu;
Mama yapıldıktan sonra dolapta bi kaç saat saklanabilir mi???