Hcrbykdmr Benim gibi emzirme de sorun yasayan var mi 2 ay lik olmak uzereyiz pes mi etmeliyim ? Hala emmiyorr
Kurt45 Hcrbykdmr benimde ucu yok silikonla yarısını üstüne döküyor ama pes etmedik öylede olsa emsin diye etmeyin bence