Busranisa Kızlar normal doğum yaptım dikişlerim daha düşmedi ama görüntü olarak pek estetik durmuyo merak ettiğim bütün özel hastanelerde dikiş usulu iple mi estetik dikiş olarak herkesin aynımı acaba
Gamzem12_y Busranisa başlarda öyle görünüyor ama zamanla düzelir benim şuan hiç iz yok özelde oldum bi ay içinde düştü ipler
Seda_123 Busranisa Özelde doğum yaptım ipler 15 güne düştü ilk başlarda belli oluyor dikiş izi ama 7 ay oldu belli bile değil artık
Seymagirgin Busranisa hiççç sıkıntı yapma 1senede hicbir iz kalmaz bende cok telaslanmıstm ama kesik bu kolay değil 🙏
Sehkd Busranisa canım ipler hemen düşmüyor 1 ayi buliyor düşmesi dikiş de duzei bi selde atilmiyor capraz sekilde oluyor