Gokbayes2018 canim aynı senin gibi önce prima premium care ile başladım ilk 20 gün hiç sizdirma olmuyordu fakat fiyat zammindan degistirmek zorunda kaldım sleepy e geçtim çok fena sizdiriyordu gün içinde 3 4 kez üst baş degistiriyordum artık perişan olmuştuk ikimiz de neyse normal prima ile devam edeyim dedim ama Baktim o da sizdiriyor. Sonra anladım ki bezden değil, sulu kaka oldu mu illa ki sizdiriyor.