Beybi_si Ah ahh çok iyi bilirim o ağrıyı hamileliğin 9. Ayını ve lohusa dönemimi zehir etti bana baş belası ağrı 🤒 ama ben hamileyken eczaneden karanfilli bir losyon var ondan sürüp üstünden buz koyup idare etmeye çalıştım. Doğum esnasında sezeryanda yapılan ağrı kesicilerle bir 20 gün durakladı ama sonra bir daha başladı ve geceleri kızımı emzirirken hem ağlayıp hem emzirdiğim geceleri hatırlıyorum hala tedavi olmadım malesef 20 lik diş benimki emziremezsem diye. Parol ile o bahsettiğim karanfilli losyon ile birde tuzlu su ile gargara yaparak idare ediyorum ağrıdığı zaman 😖