Rabbim şifa versin INŞALLAH ikinizede bende çok korktum bebeğimde var diye gittik hastaneye kanında enfeksiyon çıktı bol bol dua edin eşim daha yeni atlattı ev karantinasindaydi bebeğimde 30 günlük daha ve iki gündür düşmeyen ateş ishal çok korkuttu beni çok şükür korona çıkmadı ama enfeksiyon dediler yatış istediler coronadan korktuğum için hastanelere guvenmedim zorla çıkışımızı istedim eve geldik rabbim sizlere şifalar ihsan eylesin bol bol su limon suyu meyve tüketin