Ravzam30 Hanımlar kullananız varmı herkes hem gaz için hem de süt artırıcısı için birebir diyor bebeğine de ver sen de iç diyorlar tavsiye edermisiniz ben daha çok gaz için denemek istiyorum
Nurcantk Ravzam30 ben kullandım ama pek faydasını görmedim, belki size iyi gelir. Bebeğe vermeyin, sizin sütünüzden geçer ona
yigitalpinannesiii Ravzam30 aktardan kimyon tohumu al demle iç bu çok ise yarat bebeğine de uyurken iki çay kaşığı ver hiçbişey olmaz humana verme katkı maddeli onlar
Egemoms Ravzam30 canım ben kullanıyorum doktorum gaz için bebeğe rezene verebilirain demişti kimyon çayıda verebiliniyo bebeğe ama 3 çay kaşıgı fakan