AtaVeAnnesii Oglum 2 ay 2 gunluk dogdugundan beri eli agzindadir sorun yok ama son 1 haftadr basparmak emiyo emzigi biberonu bile damagina surtuyo dis icin cok erken die dusunuyorum sizlerde durum nasil👀
Dua AtaVeAnnesii bizim kızında eli sürekli ağzında ben 29 haftalık hamile iken ultrasonda ilk görmüştüm elini ağzına götürmüştü 😂😂emzik versem midesini bulandırıyo ama elini şapur şupur emiyo😂
Berayyw Bahar10 @AtaVeAnn AtaVeAnnesii AtaVeAnnesii ellerini kesfetmeye başlamış iyiye işaret gelişimi için oldukça önemli birşey ❤️
Bahar10 Gelişiminin yolunda olduğunun işareti elinin ağzında olması diye okudum bizimde elimiz kolumuz hep ağzımızda 2 buçuk aylığız
Symkrts Evet canım benim bebeğimde 2.5 aylık eli ağzında doktor diş değil ama diş etleri oluyormus onun için kaşınma olur hemde gelişimi iyi olduğu anlamına geliyormuş