Mhulya011 bebeğim doğduğundan beri meme+mama alıyordu. 4 ay kontrolünde doktoruyla görüşmeden sonra gece yatmadan iki saat önce sütlü pirinç unu lapasına başladık gece saat başı kalkıyordu uzun uykusu kalmamıştı bu şekilde rahat ettik ve ilk zaten emme refleksinden yutma ağzını açma alışkanlığını edinmede bu bize destek oldu. 5ay da sabah ne mama ne de meme almayıp 12/ 1 e kadar kendini aç bırakmaya başladı doktoruyla görüştüğüm kadarıyla sabah cam reddeden çekilmiş meyveli lapa öğlen püre+az mama ile (buharda pişirdiğim için) kuşluk vakti ise yine muhallebi tüketiyor. Öğlen püreleri 3gün şeklinde ( havuç, brokoli, kabak, bal kabağı, yeşil fasulye…) size tavsiyem doktorunuzla teyitli gidin çünkü başladığınızda kabız olma durumları kaka sorunu başlıyor. Bol bol su vermeyİ ve içine zeytinyağı eklemeyi unutmayın.