Merhaba hanımlar bebeğim 3 aylık oldu ve doktorumuz artık damla kullanmanıza gerek kalmadığını söyledi sizin bebişlerinizin gazı ne zamn bitti ve gaz yapan yiyecekleri ne zaman yemeye başladınız? Oğlum doğduğundan beri kuru baklagil ağzıma sürmüyorm özellikle mercimek çorbasını çok özledim ama korkuyorm gaz yapacak diye oğlum kolikti çünkü çok ağlıyordu sizin fikirlerinize ihtiyacm var😊