Bulutbey Hipp’in iyi geceler mamasını yendiği geceler her saat başı kalkıyor 🤦🏼♀️Ben anlamadım bu işi. Sadece emzirirsem de 2 saatte bir kalkıyor. 8 aylık oldu bu arada.