ali-asaf-2020 Merhaba güzel anneler. 3ay 10gunluk oglum bugünden beri sağ mememi emmiyor sol göğsümü emiyor o da öncekine göre az. Neden olabilir acaba ? Bugune kadar hiç böyle sorun yaşamadım napcagima da bilemiyorum yardımcı olursanız sevinirim 😒
meftun1anne ali-asaf-2020 4.ay atağı olabilir canım bizde 3. Aydan beri aynı sorunu yaşıyoruz malesef. Ben yatarak veriyorum sağ memeyi o zaman emiyor ama solu emdiği gibi iştahla değil hatta bazen ben sağı verince onu verme der gibi dudak büzuyor… Ne zmaan düzelecek bilmiyorum 5 aylık olduk…
Burcem ali-asaf-2020 benim kızımda 2.5. Aylık sol mememi sağda ki gibi iyi alamıyor ama halbuki bir problem yoktu bir hafta öncesine kadar gögsümün şekli mi değişti anlamadım ki 🤷🏻♀️ soldaki gibi rahat emmiyor bazen tutunca devamını getiriyor ama uykuluyken özellikle sol memeyle savaşıyor
Semfer Bızım kıZda solu ıkı gundur emmıyo sanırım kulağı acıdı ondan yapıyo bugun yastık koydum yatırdm kolumda emdı sonra çok şükür
ali-asaf-2020 meftun1anne inşallah hemen düzelirler canım. Çok tuhaf bi durum insan kendini suçlu hissediyor 😒
Canboy Benim bebeğim iki aylık, 15 gün önce aynı sorun bende de vardı doktora sordum yenidoğan bebeklerde midenin duruşundan dolayı dedi sağ memeyi Rugby pozisyonunda emzir dedi o günden beri sorunum yok size de belki faydası dokunur.
ali-asaf-2020 Bi anda nasıl oluyor böyle ataklar ya çok değişik insan bi tuhaf oluyor sabahtan beri icim içimi yedi acaba yediğim biseyden mi böyle yapıyor diye düşünmekten kafayı yedim🤦♀️ inşallah hemen geçer
Emelim Canım benim bebeğim de öyleydi gecen hafta sağdan veriyomus gibi soldan verdim yni o şekil tuttum aldı bi dene istersen bir de vermeden önce memeni yıka belki koku filan olmuştur öyle bir şey de okumustum canım
Ada_Deniz ali-asaf-2020 benimde o zamanlarda başladı solu emmeye sonradan da almadı geçende tuttu midesi bulandı kustu sağmıştm oysaki somrada denemedm artık baktım midesi çok kötü oldu sakın pes etmeyin derim ben bıraktım zorlamdım sağ da kolayıma gitti demek ki hep sağı verdm beklemiş sütte tadı tuzlu falan olurmuş öyle demişlerdi burda siz almasa bile sağın bişe yapın ama mutlaka ara ara deneyin… tek memeye düştük düşeli mama sayımız arttı maalesef 😔 çok kişiye sordum tek meme ile 1,5 sene emziren olmuş birde tek meme ile mama vermeden büyütmüşler…
ali-asaf-2020 Ada_Deniz çok üzüldüm canım 😒 inşallah biz öyle olmayız. Tavsiyelerini denicem inşallah gecici bir süreçtir 😏
Aselinaannesi ali-asaf-2020 kızım 8 buçuk aylik halen sağ göğsümü gece uykuda emiyo gündüzleri asla emmez sol göğsümü emiyo devamlı olarak
Hmdk ali-asaf-2020 bebeklerde zaman zaman meme reddi olur sagıp içirmeyi denryin uyanıkken uyksuunda emzirin düzelir
ali-asaf-2020 Hmdk doğduğundan beri ilk kez böyle yapıyor ya yefiklerime kadae sorgulayıp durdum ama değişik bisey de yemedim