Kulağı saçma gelebilir ama hamilelikte göbeğim falan tuylenmisti hatta dayanamayıp aldım bir kaç kez ama doğumdan sonra hepsi döküldü bacaklarim da iki ayda bir anca çıkıyor ve seyrek şekilde acaba emzirmekle alakası var mi acaba o tüyler geri çıkar mı doğum yapalı henüz 4 ay oldu ve regl olmadım regl olunca çıkma olasılığı var mı?