Bebeğim 5 ayı bitirdi 6. Aya girdi.
- Olacak bu Mantar var pişik sanıyordum ilk defa sonra mantar oldugunu farkettim. Canı yanıyor mudur çokk üzülüyorum hatta ağlamak istiyorum o ifade edemiyor ya duygusunu.
Başına gelen oldu mu hiç, Travazol kullanıyoruz daha önce de kullandık geçti dua edin hemen geçsin yine