Bebeğim 25 günlük sevgili anneler. Tek başıma olmadığım halde bebeğimi ne eşime ne anneme emanet edip de rahatla uyuyamıyorum. Gece de zaten sürekli kalkıp emdiği için dinlenemiyorum. Tükenmek üzereyim. Bir de üzerine bebeğim çok huysuzlanıyor sürekli memede durmak istiyor. Çok zorlanıyorum. Sonra da kendimi suçlu hissediyorum. Hep böyle mi gidecek bugünler, ne zaman rahata ereceğiz? Kaygılar kaygılar hep kafamda…