Dilekkkkkk Bebek küçükken (ki seninki yeni doğan) o emdiği süt ister 20cc olsun ister 120cc olsun, vücudu A-NIN-DA kullanıyor. Bizler gibi ya da 5 yaşında çocuk gibi, karnı tok 2 saat aranmaz değil.
Dolayısıyla kilo alımı da iyiymiş, sütüm yetmiyor mu? Düşüncesini bir kenara at.
Aynılarını bende yaşadım, çok aramız yok bebeklerde.Benimki 2ay 10 günlük. Paso memedeyiz. Kilo alımı üst seviyede, bebeğim emerken diğer memeden akabiliyor ve ağzına tazyikli ama elimle sıksam çıkmıyor.Elimle çıkmıyor diye süt yok veya yetersiz diyeneyiz.
Bebekler için “gak meme guk meme” motton olsun.
Ayrıca kolik sancısında ve diğer acılarda, canı yandığında meme ister.Bu açlıktan değil, güven hissiyatındandır.
Benimki yarım saat önce 2 memeyi de emdi,dolu dolu bezler oluyor kilo alımı iyi.Bi çığlığı bastı gaz çıkarttıktan sonra gene memede şimdi 😂 oynuyo gülüyo 2 fırt çekiyor ağzında meme öyle bekliyor filan.
Sen emzir bebeğinle konuş, her emzirme sonrası önce midedeki sonra bağırsaktaki gazı çıkart.Gazları hiç bitmez de çıkart ama yani.Ayrıca ben her gün akşamları yıkıyorum banyoda, sıcak su altında iyi salıyor.Bi gün şampuanlı bi gün şampuansız. Gün içinde de öğleden sonra çok gaz olduğunda zaten kaka da yapmış oluyor bi belden aşağısını sıcak su tutuyorum gazına iyi geliyor.