Merhaba arkadaşlar benim bir oğlum var. Bir yaşına yeni girdi fakat ben 5 buçuk aylık hamileyim bu zamana kadar emzirdim doktor sakınca yok dedi ama yavaştan bırakmam gerekiyor galiba bebeğimi sütten nasıl kesebilirim. Benim gibi hamileyken emzirme durumu olan varmi baya bu durum başından geçenler varsa bana yardımcı olur musunuz?