1Sevgii Arkadaşlar merhaba, eşimin tayini nedeniyle Batman’a taşınıyoruz. Hastaneler pandemiden dolayı ne durumda? Hepsi dolu diye söyleniyor. 2 aylık bebeğim var ve çocuk dokturu tavsiyesine ihtiyacım var. Yardımcı olabilir misiniz☺️