bebegim 2 aylik. cingiragini kendim sallayip saga sola hareket ettiriyorum, izliyor. ama ilgisini cabuk kaybediyor. henuz ellerinin farkinda olmadigi icin bilincli bir sekilde uzanip tutamiyor da. kendim tutturdugumda da kızıyor, henuz biraz erken gibi. simdilik kendim oynayip onu seyirci yapmaya devam 😅