Ses Merhaba bebeğim 8 aylık yeni çıktığı dişi kırıldı matruskalarla oynarken ağzına alıp ısırmış doktora yazdım diş doktoruyla görüşün dedi böyle birşey yaşayan varmı ne önerirsiniz😔