Dogum yapali 1ay 15 gun oldu . Cok uykusuz kaliyorum yememe dikkat malesef edemiyorum bebegim cok aglak..bi sabah kalktiginda asiri titreme usume ter ile uyandim kolumu oynatamiyodum sonra duzeldi ardindan 2gun boyunca yogun ter attim halada atiyorum cok terliyorm terledikce sirtim agriyo ( spinal ile dogum yaptim )
birde belirtiler korona ile uyusuyo odum kopuo oglum muane harici hic disari cikmiyorum nerdeyse sinirlerim bozldu lohusalik bitipte hala bu lohusa gibi terleme yasayan var mi ?