ccinarr o kadar küçükken düzenli yapıyordu benim bebeğim ama son zamanlarda 4 5gunde bir yapıyor doktora sordum ben anne sütüyle beslenen bebeklerde normalmis bağırsakta hepsi emiliyormus ondan hergun kaka yapmaya olurmuş idrar yapiyirsa sorun yok dedi ama senin bebeğin daha küçük o dönemde günde 3 4kez yapıyordu belki daha fazla istersen bı sorabilirsin sorun yoktur ama için rahat olsun