Gulsahhhh 2 aylık bebeğim var ama hiç bi şekilde durmuyor uyumuyor huysuz yalandan aglıyor devamlı emmek istiyor emdiriyorum karnı yok günlük 5 6 defa kaka yaptıyor kucağım da gezdiriyorum ondan da sıkılıyor bi sure sonra siz nasıl evde vakit geçiriyorsunuz
Flamingom Gulsahhhh ben o zamanlarda kucakta dolaşırdık arabasında ya da benden ayrılırsa aglardı. 3 aylıktan sonra yavaş yavaş oyalanabiliyor. Oyun halısında 10 dk maximum. Ya da eğitici kartlar ile zaman gectikçe dış dünyaya meraklı oldukça oyalanabiliyor. Henüz çok erken
Deletedmom11 Gulsahhhh canım zaten 4. Aya kadat genel bebeklerin hepsiöyle 😁 aydan sonra tatlılaşmaya sevimlileşmeye başlıyokar. Ne yaparsan yap şuan seni anlamaz dinlemez ağlar tek derdi memedir. Yenidoğan sonuçta çokta bişi beklememek lazım
Beratt Gulsahhhh benım oglumda öyleydi Cok huysuz kolık bı bebek tı 3 aylıkken düzelmeye başladı sabahlara kadar aglardı sonra yorgun düşüp uyurdu şimdi 4 bucuk aylık olduk
gamzela 2 ay sendromu olabilir bizde öyleydik , ben oyun halısı aldım dikkatini çekti onda durmaya başladı sonra alıştı duruyor artık
Gulsahhhh gamzela oyun halısı var suratına Bile bakmıyor devamlı meme de uyumak istiyor yatağa yatırınca uyanıyor meme de uyuyor ağzından hafifçe çekince daha çok sıkıyor
Gulsahhhh Flamingom Bende ağlamasın istiyorum aslında amacım o akşamları 1 saat dışarı çıkartıyorum gün içinde devamlı meme de olduğu için süt bile sagamıyorum dışarda da meme diye aglıyor
linguist92 Offf aynı benimki 😂 2 gündür çıldırıyorum atak haftasındayız hiç durmuyor hele bugün sabah 12’den beri hiç durmadı yarım saat uyuyor sonra yine aynı
Gulsahhhh linguist92 gece de zor zar uyuyotuyorum akşam dışarı çıkartıyorum geliyor banyo yaptırıyorum karnını doyuyorum ancak öyle 1 2 saat oyalanıyor öyle uyuyor
Esilanur Gulsahhhh ne kadar çıkarırsan çıkar gene oluyomuş doktor söylemişti hamgi gaz damlasını kullanıyosun bu zamanlarda kolik oluyorlar genelde
Wolverine Gulsahhhh aslında var çünkü senin cikardigin kadar bir de çıkaramadığı gaz ve bağırsak problemleri var. Zamanla kaka sayısı da azalacak şuan bağırsakları gelişim evresinde sürekli meme de durmak istemesinin bir nedeni de bu. Karnı tok ama memede durmak gaz sancısını hafifletiyor. Bir tane probiyotik bır tane de gaz damlası kullanırsan göreceksin ki daha hafifleyecek. Sen gazını alıyorum derken ağızdan geğirme alirsin. Masajla belki bir iki pirt. Ama o içinde ne savaş veriyor şuan bilemezsn
Cnnblny Gulsahhhh canı sıkıldığı icin degil gazi oldugi icin bu sikayetler. Altini her değiştirdiginde karnina saat 12-5 yap ve bunu bebeğine anlatarak yap sonra iki bacagini karnina hafif bastir 5-6 sefer rahatlatacaktir hatta iyi gazda cikartir. Baska bir örnek karninin üzerine dik yatirip emzir oylede col guzel hem alttan hem ustten gaz çıkartır ve uyur misil misil😇