rky bizde sarılık olduk sağıp verdim hem emziremedim hem sağıp vermek daha çok aklıma yattı çünkü içtiği miktarı biliyordum ama 21. Gün kadar verdim artık emzirecektim sarılıkta geçmişti çünkü o zamana kadar denemelerim oldu ama pes etmiştim. Anneleri artık istemediğimi söyledim bütün gün evde üstünde atlet dışında hicbirsey giymeden emzirme anında atleti bile indirerek tentemssı yaparak sakin sakin konuşarak asla onu da kendimi de yıpratmayacak şekilde denemeye başladım sakin sakin şarkılar söyledim yürüdüm hafif tempoyla derken emmeye başladı başlarda geceleri de vermedim çok zor oluyordu uykulu şiödi her şekilde buluyor memeyi tabi 2 ay olmuş biraz daha aklı eriyor istediğini yaptırmayı öğrenmiştir ama yine de alışabilir denemeye değer ❤️ Bizde tam 2,5 aylık olduk