gamzela Bebeğim çok fena elde battaniyeye alıştı acaba işime yarar mı , elektronik ana kucağı aldık durmuyor
gulcezerenarslan gamzela ne yazıkki bizde o şekil alıştırmıştık 1 aylıktı hamak beşik aldık elde sallamayı onunla unuttu şuan 5 bucuk aylık ve hala geceleri onda uyuyor.. tavsiye ederim uyumasında baya kolaylık salıyor
Nurtalib gamzela valla cok rahatlik canm benim de ikizlerrim var birisi ayagimda birisi hamakta ama gayet kullanisli yani tek cocuk daha rahat koy uyut git isini yap uyaninca kos gel salla yine uyut oyle yani
Ege35 gamzela valla hamak kesin çözüm canım ama fena alışıyorlar. Ablamın oğlu 3,5 yaşına kadar orada uyudu. Ama kesinlikle kurtarıcı
Mamasita Bizde yaylı zıp zıp tavana asılan hamak aldık yorumlar çok olumluydu. Deneyip yazarım size. Kızım 2 aylık ve huysuz bakalım nasıl olacak. Bizim kızda çarşaf vs arasında sallanmayı seviyor
gamzela Mamasita tavana asılanı nereden aldınız nasıl bi şey acaba. Eski tip salıncaklardan mı bizim zamanımızdaki😄
gulcezerenarslan gamzela bende tekim ve hamak olmadan önce tek başıma elimde salladığım günleri biliyorumm hamak aldıkdan sonra oh be dedimm
tqb_dyq00 Ben tavandan asılan hamak aldım kızıma mutfağım geniş olduğu için oraya taktık Bi kere sallayınca uzun süre kendi kendine sallanabiliyor bende rahatlıkla işlerimi halledebiliyorum Tavsiye ederim büyük kolaylık ☺️
tqb_dyq00 gamzela evet kurulumu biraz zor oldu tavanı delip yayını takman gerekiyor üst katada biraz ses gidiyor ☺️