Neselibebek ben kullanıyorum traveldan geçtim çok çok memnunum. Kızım 16 aylık assla sabit durmuyor. Yolda gezerken baston gibi iki kol olmadığı icin hem tel elle kullanması aşırı rahat hem de katlanınca Çek cekle taşıması çok pratik. Tek sevmediğim özelliği yaslanma kısmı en dik hali bile eğimli, mağazaya gidip baktığımda hepsi öyleymiş ic rahatladı. Kızım ancak çok çok yorgunsa arkasına yaslanıyor. Yine de İyi ki almışım diyorum.