kizim iki aylik. kremleyip masaj yaptiysam sadece bezle durmasina izin veriyorum , bir uyku vakti kadar falan. onun disinda sadece citcitli body oluyor ustunde. banyo yaptiysa usumesin diye citcitli bodyi askili yerine kisa kollu seciyorum. ayaklari soguk gibi gelirse corap giydiriyorum.
henuz hic uzun kollu birsey yada uzun bacakli birsey giydirmedim. kolay usuyen bir birey olmasini istemiyorum, havalar iyice soguyana kadar kat kat giydirmek niyetinde degilim. kendim usumedikce onu da giydirmeyecegim
uyurken uzerine ince muslin seriyorum