Merhaba sevgili anneler 🌸
Bebeğim 7 ay 1 haftalık iki tane alttan dişimiz çıktı. Şu ana kadar emzirme ile ilgili bir sorun yaşamadım çatlak ve yara olmamıştı ancak bu ay bebeğim dişleri ile meme uçlarının areola ile birleşen kısmını yardı.Areola bölgesi kıpkırmızı ve pul pul dökülüyor aynı zamanda. Çok ağrım var ve yarılan o bölge kanayıp iltihaplanıyor emdikçe de sanki açılıyor emzirmeye korkuyorum artık. Aynı durumu yaşayan ya da nasıl iyileştirebileceğimi bilen varmı acaba?
Bu arada silikon uç denedim ama kullanamadık maalesef.