Bahar10 ben 2 buçuk aylıkken bindim. O kadar rahat geçti ki sizinde öyle olur umarım. Bebek arabasini yanıma aldım. Uçağın kapıdan kadar girebiliyorsunuz. Sonra orda görevliler alıyor inerken teslim ediyor. Sabah saatlerine alırsanız daha iyi olur bebeğin keyifli olduğu saatlerde. Ben binmeden ince yedirip uyuttum. İnerken uyandı. Kalkerkende kulağı tikanmasin diye mamasinadan biraz icirdim veya ekzirebilirsiniz. Ama dönerken emmedi uyudu yineee etkilenmedi kulakları. Benim uçak yolxulugum çok rahat geçti. Belki bebekten bebeğe farkereiyrodur bilmiyorum ama . Dünya standartlarında bu yolculuk ve tavrı oluyor çalışanların .Türkiye standartları olarak düşünmeyin 🤣