Merhaba anneler ,
Bebeğim 5 ay 16 günlük ve 6 eylülden sonra ek gıdaya başlıyacağız acaba sizler bebeklerinize neler verdiniz ilk gün . Acaba yanlış birşey yapar mıyım korkusu var . İlk bebeğim ve prematüre bebek hani normalde gününde doğsaydı şuna 3 ayına yeni girmiş oluyordu . İlk gün ne verdiniz diğer günler nasıl geçti bana yardımcı olursanız ve tecrübelerinizi anlatırsanız beni çok mutlu edersiniz ve bilgilenmiş oluruz hep birlikte şimdiden Yorum atanlardan Allah razı olsun .