Meloynr çok geçmiş olsun umarım en kısa sürede eve geri döner bebeğiniz. Eve döndükten sonra kimseye elletmeyin artık. Hastalık mevsimi, kim hasta kim değil belli değil. Ellerini öptürmeyin, bebekler hep ellerni ağzına sokuyor. Ve grip 3 gün kuluçka yapıp ortaya çıkıyor yani kim grip anlayamazsınız oyüzden dokunmasın kimse.