Esma1290 Güzel annelerim 17 günlük oğlum var ve sütüm yetmiyor daha öncede bunla ilgili post açmıştım. Solda var sağda süt hiç yok . Mecburen takviye olarak mama yapıyorum ama tüm CC ler aynımı bide onu merak ediyorum. Avent biberon kullanıyorum
Tomi Esma1290 hastanedeyken 60 ml içiyordu. 2 haftalıkken 90 içiyor. Biberon lansinoh kullandık. Mama sma optipro kullanıyoruz.
Esilamm1 Esma1290 canım benim bebegim de 20 günlük Ken sütüm azcık geldigi için mamaya gectik önce emziriyor arkadan 30 cc veriyordum 2 saate bir mama ver dedi doktor fazla verme çünkü seni tamamen bırakır dedi 1 yudumda olsa anne sütü içsin dedi ama biz ne desek boş herkez burda farklı veriyor canım en iyisi doktoruna sormak
Minnakseven Tomi 18 günlükken doktor 4 saatte bir 60 verin demişti sütüm çok azdı ama emziriyordum bide
Minnakseven Esilanur aynı zamanda emziyordum diye belirttim.ben bişey yapmadım ayrıca doktorun dediğini yazdım hani tıp okuyan doktor.gayet güzel kilo almıştı hem