Aminenur06 Anneler 3 aylık bebeğim ellerini emiyor ve gaz sancısı azaldı ama gündüz en fazla 15 dk uyuyor neden acaba fikri olan bu arada biogaia devam ediyorum
siebelll Ayda el emmek gelişimin normal ilerlediginin göstergesiymiş korkmayın :) youtube da doktor osman gönülal videoları var ay ay gelişimleri anlatıyor izleyin isterseniz