Benim bebeğimde de süt alerjisi var, ama bizim sadece yüzünde minik içi sıvı dolu sivilceler çıktı ilk zamanlar yüzü de kıpkırmızıydı. Sonradan sadece sivilceler kaldı hatta egzamaya benziyordu gerçekten çok kötüydü. Gün geçtikçe dikkat ettim ve düzeldi şimdi tamamen yok olmadı 4 ay 16 günlüğüz. Ama peyniri açtım mesela yoğurt da yiyorum birkaç gündür sadece bir sivilce çıktı bence azalıyor. Kakasında hiç bir anormallik yoktu bizim. Ama doktorumuz bize de ilk yoğurt ile başlamayacağız diyor. Benim de aklımı kurcalayan şey, bebeğim bu ay biz yemek yerken ağzımızın taklidini yapıyor yemek istiyor masaya gelmek istiyor. Bugün vermedim diye ağladı bende doktora sormadan şeftali verdim 5-6 kaşık. Gayet de sevdi sizce erken mi