TinkyWinky Bebeğim gaz sancısı ile ağlama krizine girdiğinde çarşafla elimizde salladıgımızda susuyor yerine koyunca gazını da çıkarıyor ,acaba hamak beşik kullananlar elde çarşafla sallamanın yerini tutuyor mu ona göre hamak beşik alacağım ???
Elif1 TinkyWinky bende kullandim çok memnun kaldım ama elde sallanmaya alismissa bence hamakta uyumuycaktir
yesimyusuferen TinkyWinky canım benimde sürekli ağlayan bebeğim var hamak beşik aldım rahatladım . İnş sende memnun kalırsın battaniyede sallamaktan ayakta sallamaktan bıkmıştım resmen ilaç geldi
TinkyWinky Deletedmom0099 memnun kaldınız mı ? İçinde hareket edince düşme tehlikesi felan oluyor mu 34 günlük bebeğim
Deletedmom0099 TinkyWinky çok memnunum baya sağlam hiç düşme tehlikesi olmadı 1 aylıkken almıstık 2 aylık suanda
Ezgizeynep Ebebek Holmen hamak çok işe yarıyor.Ben 25 günlükken aldım şuan iki buçuk aylığı hala kullanıyoruz.Yeni dopum yapmış kuzenimede tavsiye ettim oda çok memnun.
Mucizemveben90 Bizde battaniyeyle başlamıştık ebebek ten bliss hamak aldık şimdi onda sallıyoruz sma sureklı sallamak istıyor durunca uyanıyo