Zynpsipahi Benimoykum elektrık supurgesı sesı cok ıyı gelıyordu benım kızıma suan buyudu kolık molık kalmadı sımdıde dısten uyumuyor😞😂
gamzeaslan Bi de ayaktayiz.. kizim 45 gunluk genelde saat 6-8 gibi yaptigi uyanma sevinc cigliklarini su an yapio.. saatleri karistirmis olmali😫
[silindi] Zeynep25 olmaz mı nöbeti devraldım iki kahve içtim şimdi de çay demliyorum buyrun içelim beraber 😀
Kemalinannesi Nöbet değişikliği nedense en uzun saatler de anneye kalıyo uyuyunca da annesi meme diye geliyorlar param parça uyku 🙈
Sezenkumsal92 Zeynep25 ya bizde coknuyuyoruz 1 de emdi yatti smdi saat 4 simdi emiyoruz bide 6 gbi emer uyur beni hic yormuyor kuzum 5 gunluguz buarada
Zynpsipahi Varr tabıkıı 😞😞😞😞 saat 5.18 kızım sagolsun 10 dk da bır uyandı agladı napacagımı sasrdım artk aglamak uzereyım😞😞😞
Marufffff Bizde düzene girseydik bi hayırlısı ile ikinci çocuk benim ama aradan 8 sene geçti rahatlıktan sonra zorlandım baya 😵