Biraz bebekle alakalı sanırım bu uyku olayı. Ben naçizane kendi yaptıklarımı söyleyeyim. 79 günlük benim kızım, ilk 4 ay bir uyku rutini oluşturmak çok zor olduğu için gündüz oluruna bıraktım. Kısa kısa uyuyor bu yüzden gündüz beyaz gürültü kullanıyorum.Gece için ise karanlık ve sessiz bir ortam hazırlıyorum. Mümkünse yıkayıp emzirip yatırıyorum ve elini tutup piş piş sesi çıkartıyorum. O tam uykuya geçmeden yanından ayrılmıyorum.