Tubishee Arkadaşlar kafein içeren gıdalar sute geçiyormuş ve bebekte uykusuzluk huysuzluk gaz yapabiliyormuş siz günde ne kadar tuketiyorsunuz bebeğinizi etkiliyormi.
Ikrazumra19 Tubishee ben her gun 1 kahve icerim mutlka cayi da icerim ic hesabini yapmadim valla ne bulduysam yiyip iciyorum
Deletedmom310 Tubishee günde iki üç bardak çay içerim ama doktorum kahveyi yasakladığı için içmedim hiç. Ama kafeinsiz kahve içiyorum migroslarda var yada starbucks tan alabilirsin
Zhrnz Tubishee bende hersey yiyip iciyorum bazen gunde 2 3 defa kahve cay bitki cayi yani ayrim yapmiyorum asitli haric
Seutfu Tubishee ne yalan soyleyim günde 2 bardak türk kahvem kesim var. Her akşam çay keyfim var 😆 kahve çay hesabı pek yapmadim ben ya
Dmtsnrr Bende hergün türk kahvesi içiyorum çayla pek aram yok. Yiyip içtiğimiz hersey hemen hmen gaz yapıyor. 🤦🏼♀️
Woody Tubishee 1 kahve içiyorum genelde. Çay birkaç bardak.. Bazen kahve içeceksem kafeinsiz içiyorum. Elime ne denk gelirse aslında 😀