Kizlar yaklaşık bir haftadır kuru öksürük var her sene bir defa böyle öksürük çekerim normalde ama bu sefer ne yediğimden tat alıyorum ne de yaptigim yemeklerin kokusunu alıyorum sizce korona olabilirmi bu durumu yaşan korona bulaşmış arkadaşlar varsa yardımcı olabilirmi