36+3 haftalık doğdu süt hemen gelmedi mama verdik biberonla maalesef doktor siringa ile vermemi soyledi suan 5 günlük siringa ile veriyorum sütümü sağıp ama yeterli degil mama takviye ediyorum aynu sekilde memeyi tutmuyor once tutuyo bir iki fekiyo birakiyor ucu pek yok aventin uc cikaricisini alsammi bilemedim ne yapicam deniyorum hep ama tutmuyor :(