Baran_agah46 Kızlar oğlum 5.5 aylık ve 1 dişini çıkardı ikinci dişi de çıkmak üzere, bu aralar sütünü az içer oldu maalesef 🤦♀️🤦♀️ Normal mi bu durum
Kyra_11 Baran_agah46 normal biZde bir kaç gün sonra 5.5 aylık olacağız dişimizde görünürde yok ama bir haftadır emmesi azaldı
Sumeyyelan Baran_agah46 normal canım o dişin ağrısı ve huzursuzluğuyla normal bebeklerde bizde 5 ay 3 günlüğüz önceki gibi emmiyor sürekli eli ağızda salyalı doktora sorduğumda normal demişti
Ummhnsmt Kyra_11 iki gündür bizde de bi tuhaflık var emmesi azaldı 4 ay 24 günlük dişten mi acaba çok iştahlıdır normalde