Mom064 benimde öyleydi. Hemde sıvı şekilde bende ishal sanmıştım. Doktoruma sordum anne sütü ile beslenen bebeklerin kakası sıvı oluyormus ve günde 6 7 kez kaka normal miş . Hatta ilk ay bebeğim 600 gram almıstı ondan mı az aldı demiştim .kilonun kakayla ilgisi olmadığını söyledi.