Asafefendi Arkadaşlar iki aylık oğlum var. Doğumdan sonra hastanede enfeksiyondan kaldığı sırada dvit veriyordu hemşireler ben de o nedenle aynı vitamine devam ettim.fakat sonra içeriğinin sıkıntılı olduğunu öğrendim.ocean d3 almayı düşünürken doktoruna danıştım.oceanın sağlık bakanlığından ruhsatı olmadığını bu nedenle güvenemediğini söyledi ve pedia d3 önerdi. Fakat onun içeriğinde de BHA koruyucu maddesi var. Ben ocean alıp kullansam bir sıkıntı olur mu ki? Kullananlar doktor tavsiyesi ile mi başladı acaba?tereddütte kaldım.
serenaysimsek Asafefendi bize doktorumuz vermişti. Bi sıkıntıda olmadı bu zamana kadar. Dört buçuk aylık olduk hala kullanıyoruz. Benim bildiğim en iyi d vitaminlerinden biri.
Fonaral Asafefendi bizede doktor verdi ki saglık bakanlıgının onayladıgı hersey güvenli degil bence.cok takılmayın.saglık ocaklarındaki d vitamini onaylı da noluyor?? İçinde paraben var yanı.
Cesurefe Bana kendi ozel doktorum yazdi.saglik ocaginin verdigi damla icerisin de paraben var kullanma dedi kiii ıslak mendilde bile o madde var diye almiyoruz.sizin soylediginiz ilaci verdi.onu kullaniyoruz bi sıkıntimiz yok cok sukur
Cesurefe Ayrica instagram da mühendisinoğlu birisi var o herseyi arastiyor bi göz atin derim.her arastirmanin sonun da yildiz ürun seciyor.desiginiz damla yildizli urun icerisinde
demetdemircioglu Asafefendi coledan d3 yazdi bana devlet hastanesindeki doktorumuz.saglik ocagi ndaki ictiginde kakasini yapmadigini belirtmistim
Ftmsnny demetdemircioglu coledan kullandık içinde meyve şurubu gibi birşey vardı şeker yani bıraktık wellcare yada ocean o tavsiye ederim sadece d vitamin ve zeytinyağı var