Mom1414 Btl2707 sorunuza da cevap vereyim benim 1.5- 2 ay içinde kirmiziliklar yavaş yavaş gitmeye başlamıştım. 1 yılı geçti şimdi kırmızılık yok ama sarı sarı duruyorlar 😟
Mom1414 Bende burda bekleyim 1 yıl oldu kırmızılık geçti ama izler öylece duruyor. Benim doğumdan sonra kollarım bile çatladı çok üzülüyorum var mı tavsiyesi olan 😞😞😞
Deletedmom513 çatlakların oluşumunu engelleyen birkaç ürün var ama hamilelik boyu kullanılması gerekiyor ona rağmen çatlayan bayanlar vardı ama oluştuktan sonra geçeceğini sanmam çatlak tedavisi uygulayan yerler var görüyorum ama bilgim yok benim bi araştırın