Ikrazumra19 Hemsirebianne yanina yatin mesela ali babanin cifrligini falan söyleyin yada masal anlatin zamanla alisir oyle uyumaya
belizedizeliz RundownMom Benim oğlum hiç emmedi.14.aya kadar ben hep beşiğinde salayarak uyuttum 14 aylıkken hamile kalınca ablasının odasına geçti oğlumda yanına yattım uyuyana kadar uyuduktan sonra kalktım öyle öyle alıştı artık uyku saatlerinde kitap okuyoruz (kızımla aynı odayı paylaşıyorlar hala) o sırada veya hikaye bitince kendileri dalıyor uykuya beni aramıyor.☺️
RundownMom belizedizeliz ne güzel ya maşallah. Benimki sadece memede uyuyor. Uykuları çok kaliteli değil o yüzden sık uyanıyor gece falan. Şimdiden düşünüyorum ilerde memeden kesince nasıl uyutacağım diye. 🤦🏻♀️
belizedizeliz RundownMom Teşekkür ederim.😌 Beliz ve Ediz emmedikleri için ayırmakta zorluk çekmedim ama Eliz emiyor bizi neler bekliyor bende merak ediyorum.☺️🙈
Fasulyem belizedizeliz ne kadar değişik çocuklarınızın isimleri söylerken karıştırmıyor musunuz. Anlamlarını da merak ettim doğrusu
RundownMom belizedizeliz memede uyumaya alıştırmadıktan sonra bir şey olmaz. Ben tecrübesizliğimin cezasını çekiyorum. Uyku moduna geçince beşiğine koymak gerekiyormuş ama ben öyle yapmadım uzun tuttum memede. Keseceğim zaman ne yapacağım şimdiden kara kara düşünmeye başladım.
Hemsirebianne Ikrazumra19 ya keşke sabahtan beri denemediğim şey kalmadı meme vermek istiyorum almıyo pis oldu pis oldu diyo ağlıyo
belizedizeliz Fasulyem Değişik mi?Artık herkesin koyduğu isimler.🤷🏻♀️🤭 Beliz;işaret,im,iz. Ediz;ulu,yüce,yüksek. Eliz;emir veren prenses,sıçrama,el izi.
RundownMom Hemsirebianne anladım. Uyutamamak çok zor haklısınız. En çok bu konuda yetersiz hissediyorum kendimi ben de
Deletedmom328 belizedizeliz aslında değişik değilde hepsi aynı gibi ya üçünü bi arada okurken bende afalladım bi an 😂