Herkese merhaba.. Göğüs uçlarım yaklaşık 10 gündür yara başlarda bebeğimi emziriyordum fakat 3-4 gündür dayanamıyorum sağıyorum.Emzirirken de kanıyor bebeğimi kanlı emzirmek istemedim.Ama yaralar geçmek bilmiyor batıyor,yanıyor,kaşınıyor.Yarıklar oluştu kopacak diye korkuyorum denemediğim şey kalmadı gümüş kapaklar,garmastan,kantoron yağı,aleovera,hematan krem,lansinoh daha ne yapabilirim.Sağmaya devam mı etmeliyim yoksa emzirmek mi daha çabuk iyileştirir? Başına gelen veya fikir verecek olan var mı? 😕 Sütüm de azaldı mecburen mama takviyesi yapıyorum.