Miraykiz58 ben yaşadım canım✋🏻 Eve gelince hemen farkettim önce bacağımdan vurulan iğneden sandım sonra doktorum anlattı sezaryen ile oluşan nir durummuş, benim sağ bacağımın dizimin üst sağ kısmı iki karış alan tamamen uyuşuktu yaklaşık 7-8ayda tamamen düzeldi hatta bazen hala karıncalanma oluyor